Tanie SEO to dobre SEO?

Nie przemija dyskusja o tym, czy tanie usługi powiązane z SEO i pozycjonowaniem mogą być rzeczywiście dobre, czy to tylko marketingowy bubel wymyślony dla naiwnych klientów. Prędzej czy w przyszłości dochodzi jednak bardzo często do sytuacji, gdy tanie i niedrogie pozycjonowanie i usługi SEO okazują się inwestycją kompletnie nietrafioną. A mówiąc jeszcze bardziej niedwuznacznie: powszechnym zmarnowaniem pieniędzy. SEO jest bowiem dziedziną, w której oszczędzanie nie popłaca, prawdopodobnie że w konkretnych i własnych przypadkach. Niekiedy jednakże można trafić na de fakto korzystną pod względem finansowym propozycję i to od doświadczonej i znającej się na rzeczy firmy. Przede wszystkim chodzi tu o sytuacje, w których taka firma oferuje przykładowo chwilowe promocje na pozycjonowanie i usługi SEO albo na jakieś pojedyncze funkcjonowania (na przykład. jednorazowe katalogowanie stron, dodanie do wybranej grupy precli itp). Takie sytuacje są jednakże relatywnie rzadkie i pozwalają sobie na nie jedynie większe firmy, które przez takie promocje nie stracą zysków, a nawet inaczej – o wiele bardziej je zwiększą. Nieprosto zatem niedwuznacznie określić, czy tanie SEO może być równocześnie dobrym SEO, ponieważ w tej sferze istnieje ogromna rozbieżność. I to już na poziomie samej definicji, ponieważ dla różnorakich nabywców dobre pozycjonowanie i pozycjonowanie za ile mogą być czymś innym niż dla pozostałych klientów. To samo dotyczy również i firm, które niekiedy w znacznie skrajnych definicjach określają „dobre” i pozytywne SEO funkcjonowania, znacznie różniące się od definicji narzucanych przez swoją konkurencję.