Jakie według Was gry strategiczne na pc są godne uwagi

Od paru lat możemy zauważyć znaczący wzrost zainteresowania grami komputerowymi, strategiami, strzelankami i produkcjami MMORPG, może to być skutkiem zwiększeniem liczby abonamentów Internetu lub zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat zostały popularne w Europie, ale w tej chwili ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a przede wszystkim widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG poza nas nie było żywego ducha.
Oczywiście Stany Zjednoczone maja duży wkład w gry MMORPG, to w chwili obecnej zasadniczy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a dodatkowo World of Warcraft.
Nasz zachodni sąsiad, Niemcy także stara się swych sił na rynku gier, z marnym skutkiem. Wydawnictwa GameForge , a ponadto BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego lub Chińskiego. Warto wspomnieć że w Polsce także powstają niedużo znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis oraz dodatkowo Stick World. Kto by pomyślał że polscy koderzy oprogramowania będą w stanie generować gry online? A natomiast nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, za każdym razem są o krok do przodu przed wszystkimi. Nieprosto aby kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w innym razie cały czas będziemy skorzystać z platformy PC.

Od kilku lat możemy zauważyć oznacza wzrost zainteresowania grami MMORPG, ma możliwość to byś spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od kilku lat zostały popularne w Europie, niemniej jednak obecnie ogarnęły swym zasięgiem wszystkie państwa.

 

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a przede wszystkim widzieć obecność kilku postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG oprócz nas nie było żywego ducha.

Bez wątpienia Stany Zjednoczone maja duży wkład w gry MMORPG, to aktualnie zasadniczy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a ponadto World of Warcraft.

Nasz zachodni sąsiad, Niemcy również stara się swych sił na rynku gier, z marnym skutkiem – tam głównie na czołowych pozycjach stoją gry strategiczne i strzelanki. Wydawnictwa GameForge , a dodatkowo BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego lub Chińskiego. Warto dodać że w Polsce też powstają niedużo znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis oraz Stick World. Kto aby pomyślał że polscy koderzy oprogramowania będą w stanie wyprodukować gry online? A jednakże nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, zawsze są o krok do przodu przed wszystkimi. Trudno ażeby kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w innym przypadku wciąż będziemy skorzystać z platformy PC.